• fundaciosigea@gmail.com
Cargando Eventos

Ara que acabem d’estrenar una nova estació: la tardor, és un bon moment per fer una mica d’exercici a l’aire lliure. Ara ja no fa tanta calor com a l’estiu i encara falten molts dies per a que arribi el fred de l’hivern. Així doncs, no tenim cap excusa per aprofitar l’arribada d’aquesta nova estació de l’any per venir amb els amics de Fundació Sigea a gaudir de l’hort sobre les dues rodes! El proper diumenge 22 de setembre farem un matí agrícola en família!

En aquesta nova cita, us convidem a fer un recorregut en bici pel Parc Agrari del Baix Llobregat, que ens aproparà fins a la nostra finca: l’ESPAI AGROAMBIENTAL DELTA DEL LLOBREGAT*

Després de passar tot un matí de pagesos i pageses, ens tornarem cap al punt d’inici de l’itinerari, però una mica més carregats!

*El gran valor natural i paisatgístic de la zona del Delta del Llobregat on estem, està protegida per la Xarxa Natura 2000, el Parc Agrari del Baix Llobregat, forma part del Corredor biològic Reguerons-Remolar, és zona ZEPA (zona d’especial protecció per a les aus) i tot això al costat de platges amb dunes i vegetació protegida. Ubicat al bell mig del Parc Agrari, ens apropa als cultius tradicionals del Delta.
28 Ago

A L’HORT EN BICI!

Ara que acabem d'estrenar una nova estació: la tardor, és un bon moment per fer una mica d'exercici a l'aire lliure. Ara ja no fa tanta calor com a l'estiu i encara falten molts dies per a que arribi el fred de l'hivern. Així doncs, no tenim cap excusa per aprofitar l'arribada d'aquesta nova estació de l'any per venir amb els amics de Fundació Sigea a gaudir de l'hort sobre les dues rodes! El proper diumenge 22 de setembre farem un matí agrícola en família! En aquesta nova cita, us convidem a fer un recorregut en bici pel Parc Agrari del Baix Llobregat, que ens aproparà fins a la nostra finca: l'ESPAI AGROAMBIENTAL DELTA DEL LLOBREGAT* Una vegada deixem aparcades les bicis, farem una visita als conreus ecològics, la zona de regadiu i la de secà i també els fruiters. Ens aproparem a la granja i treurem a pasturar a les GALLINES! Els hi donarem de menjar i també aprofitarem per buscar i collir els ous que ens emportarem cap a casa!     Després de passar tot un matí de pagesos i pageses, ens tornarem cap al punt d'inici de l'itinerari, però una mica més carregats!

Event Details

Organizador