• fundaciosigea@gmail.com
Cargando Eventos

Fundació Sigea està d’aniversari, i per celebrar-ho us volem convidar a venir amb nosaltres a gaudir d’una passejada en bici, que començarem a la seu de la Fundació Sigea i amb la nostra flota de bicicletes noves, i que ens portarà fins a l’Espai Agroambiental Delta del Llobregat, on podrem menjar els calçots.

Aquesta activitat té places limitades i un horari de 10 a 17h

Animeu-vos! Us esperem a tots!

DESCOBERTA EN BICI + FESTA AGRÍCOLA

Fundació Sigea està d'aniversari, i per celebrar-ho us volem convidar a venir amb nosaltres a gaudir d'una passejada en bici, que començarem a la seu de la Fundació Sigea i amb la nostra flota de bicicletes noves, i que ens portarà fins a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat, on podrem menjar els calçots. Aquesta activitat té places limitades i un horari de 10 a 17h Animeu-vos! Us esperem a tots!

Event Details

Organizador