• fundaciosigea@gmail.com
Cargando Eventos

SENS DUBTE, ENGUANY, GAUDIREU D’UNA CALÇOTADA INOBLIDABLE I MOLT DIVERTIDA!

Cal inscripció prèvia!

28 Ene

La calçotada més divertida del Baix Llobregat!

És temps de calçots i tenim la gran sort de viure al costat del Parc Agrari de Viladecans. Una de les zones amb més valor natural i paisatgístic del Delta del riu Llobregat. Ara que ens trobem en plena temporada de calçotades, la nostra Fundació Sigea us vol proposar viure una experiència diferent i inoblidable. Podeu gaudir en família i/o en companyia d’amics, de tot un seguit d’activitats que marquen el protocol d’una calçotada com les d’abans. Al nostre Espai Agroambiental d’agricultura biològica, ubicat al costat de platges verges i dunes de vegetació protegida, podreu conèixer de primera mà el producte fresc del Parc Agrari, collir-lo i elaborar-lo directament a les brases.
SENS DUBTE, ENGUANY, GAUDIREU D’UNA CALÇOTADA INOBLIDABLE I MOLT DIVERTIDA!
Cal inscripció prèvia!

Event Details