ESPAI ESCOLAR
ESPAI INFANTIL
PATRIMONI NATURAL
I CULTURAL

Des d’aquest apartat oferim als centres educatius la possibilitat de conèixer els nostres programes d’activitats adreçats a alumnes des de l’educació infantil fins al batxillerat.

Les activitats estan organitzades en tres seccions:

• Educació ambiental: Activitats que treballen temes d’entorn natural i ecologia urbana.
  • Educació patrimonial: Activitats que treballen temes d’història local i comarcal.
  • Educació pels valors de la humanitat: Activitats que treballen temes de civisme, cultura de la pau, interculturalitat, salut, solidaritat i cooperació.

Fent un click sobre la secció corresponent, trobareu el llistat d’activitats i la possibilitat de fer la inscripció donant d’alta el vostre centre educatiu, si sou un nou client, o introduint el nom d’usuari i la contrasenya, si sou un centre educatiu que ja realitza activitats amb la nostra entitat...