Fundació Sigea disposa de les següents formes de pagament per a les activitats:

PER TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA

Quan contracteu l'activitat, us donarem les dades del compte corrent on cal que es faci l'ingrés.

AL COMPTAT A LA NOSTRA OFICINA

El pagament es pot fer en metàl·lic a la seu de Fundació Sigea (Passatge Llevant, 9 local 3C- 08840 Viladecans- Barcelona)

DOMICILIACIÓ BANCÀRIA

Per aquesta opció de pagament, ens heu de fer arribar el vostre número de compte (reserves@fundaciosigea.org o 93 647 21 21) i des de Fundació Sigea us farem el càrrec de l'activitat.

PROTECCIÓ DE DADES

Als efectes que preveu la L.O. 15/1999, de Protecció de Dades de caràcter personal, en emplenar aquests camps les seves dades seran incorporades a un fitxer titularitat de FUNDACIÓ PRIVADA SIGEA amb domicili en Passatge Llevant, 9 local 3C 08840 Viladecans (Barcelona), sent utilitzats per fer-li arribar la informació que vostè ha autoritzat rebre sobre els nostres productes i serveis per tal d'oferir un tracte més personalitzat. Aquestes dades només seran utilitzades per enviar-li a vostè informació dels nostres productes i novetats a través dels necessaris canals de mailing electrònic basats en correu electrònic i SMS.

FUNDACIÓ PRIVADA SIGEA es compromet a la protecció ia preservar la confidencialitat de les dades personals dels usuaris de la seva pàgina web, quedant allotjats en un servidor segur. El fet d'emplenar aquest formulari implica que el remitent reconeix que la informació i les dades personals que ens proporciona són seves, exactes i certes.

Els menors de catorze anys no estan autoritzats a cedir les seves dades ni els dels seus familiars.

Vostè pot exercir el seu dret d'accés, rectificació, cancel.lació i oposició sobre les seves dades de caràcter personal a través d'aquest botó "Baixa ", dirigint sol.licitud per carta a l'adreça Passatge Llevant, 9 local 3C 08840 Viladecans (Barcelona), o trucant al nostre número: 936472121.

Formulari d'inscripcions per imprimir