EL DELTA AGRÍCOLA I NATURAL EN BICI

Us presentem l'activitat EL DELTA AGRÍCOLA I NATURAL EN BICI, adreçada a grups  escolars des de Cicle Inicial de Primària fins a Batxillerat.

Totes les activitats que us proposem són molt engrescadores i pràctiques. Cada unitat didàctica té una proposta de treball previ a l'aula i un eix motivador i estàn adaptades a cada cicle educatiu.

Les activitats als espais naturals i a l'horta pedagògica, permeten l'observació, el mostreig, el recull d'informació, l'ús d'eines i instruments per què els alumnes visquin la natura del Delta del Llobregat.

Us convidem a que feu CLIC al vídeo i els nens i nenes de l'escola Bernat Desclot de l'Hospitalet ens expliquen la seva experiència.

fes clic!