ALUMNES
I CULTURAL
>> ALUMNES

PRIMÀRIA I E.S.O.

Aquest servei s’adreça als alumnes d’educació primària i E.S.O. dels centres educatius de Catalunya que vulguin realitzar consultes per a la realització de treballs escolars en els camps del medi ambient, el patrimoni cultural i els valor de la humanitat.

Podeu fer les vostres consultes omplint el següent formulari:

Nom i cognoms:
Adreça correu electrònic:
Curs que estàs realitzant:
Centre escolar:
Municipi:
Tema que estàs treballant:
Consulta:

PROGRAMA DE SUPORT ALS TREBALLS DE RECERCA EN BATXILLERAT PRIMERES JORNADES DE JOVES ESTUDIOSOS DEL GARRAF

Des del curs 2002-2003 Associació SIGEA amb la col·laboració del Servei de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona realitza el Programa de suport als treballs de recerca en Batxillerat en l’àmbit del Parc Natural del Garraf.

Aquest programa s’adrega als alumnes de Batxillerat que realitzin el seu Treball de Recerca sobre algun tema dintre de l’àmbit territorial del Parc Natural del Garraf.

Amb l’objectiu de promoure i donar suport a la realització dels Treballs de Recerca en Batxillerat , sobre estudis de temàtica cultural, social o ambiental, en l’àmbit territorial del Parc Natural del Garraf, Fundació SIGEA ofereix assessorament per via e-mail als alumnes inscrits al programa.

El present curs 2005-2006 aquest programa de suport presenta la novetat de organitzar les Primeres Jornades de Joves Estudiosos del Garraf, que es realitzaran al Centre d’Activitats Ambientals Cal Ganxo de Castelldefels el dia 5 de juny de 2006.

Tots els alumnes que participin en aquest programa tenen l’opció de presentar el seu treball en aquestes jornades.

[ Per participar pots baixar-te el full d'inscripció, el qual, una vegada omplert, l'hauràs d'enviar a l'adreça de correu assessorament@fundaciosigea.org amb l'assumpte "Full d'inscripció per a les Primeres Jornades de Joves Estudiosos del Garraf" ]