[ 14.02.11 ]
Holeriturisme: la carxofa Prat

Can Comas

Els caps de setmana de Febrer i de Març el Parc Agrari del Baix Llobregat organitza l’activitat Holeriturisme, descoberta de la carxofa Prat.

Es tracta d’unes jornades que tenen com a objectiu donar a conèixer els cultius més emblemàtics de la comarca i ara és temps de carxofes i per això les jornades es dediquen a la carxofa Prat.

La seu del Parc Agrari es troba ubicada a la masia de Can Comas que és el centre d’informació i gestió del Parc.

Els participants realitzen tres activitats al llarg de tot el matí:

1. Un itinerari per diferents masies que els permetrà descobrir l’entorn geogràfic del Delta del Llobregat, la riquesa del terreny deltaic, les diferents formes de producció, els conreus i algunes distincions de qualitat dels productes.
  2.  Visita guiada a l’exposició de la Carxofa Prat i un taller de tast de la Carxofa.
  3.   Visita a un camp de carxofes acompanyat d’un pagès de la zona.

Fundació Sigea realitza les visites guiades i acompanya als participants del Cercle d’Amics dels Parcs Naturals en aquestes jornades.

Cal Monjo, masia del delta del Llobregat  documentada a finals del s.XV

Taller de tast de la carxofa

Camp de Carxoferes amb explicacions dels pagesos

Descoberta del delta del Llobregat i dels seus productes