[ 14.02.11 ]
I Concurs Fotogràfic Fundació Sigea

Fundació Sigea , a travès de la seva pàgina al Facebook, organitza el primer concurs de fotografia, amb el tema LES MASIES DEL DELTA DEL LLOBREGAT.

1.- Podran participar tots els “fans” de la nostra pàgina en Facebook.
Si encara no ho ets, només tens que donar-li al botó de “me gusta”. Així, només podran votar les fotografies els fans del nostre Facebook.
2.- Podran participar totes les persones majors de 18 anys.
3.- Per pujar fotografies, entra en el nostre Facebook (has d'haver iniciat sessió) i en “Escriu alguna cosa..” escriu el títol i el lloc on vas realitzar la teva fotografia. A “Adjuntar” afegeixes la teva foto i ja està!. La teva fotografia apareixerà en “fotos dels admiradors” i la podran votar tots els nostres fans.
4.- Les imatges hauran de tenir una resolució minima de 800×600 píxels, ser inèdites, originals i no haver guanyat cap altre concurs.
5.- Podràs pujar tantes fotografies com vulguis, amb una condició: només admetrem imatges que la seva temàtica sigui les Masies del Delta del Llobregat. Les fotografies que no considerem adequades a la temàtica, les eliminarem. També desqualificarem aquelles que considerem manipulades o no originals.

6.- El termini per pujar fotografies acaba el proper 30 de juny de 2011 a les 24:00 h. La fotografia que més “me gusta” hagi rebut fins a aquest moment, serà la guanyadora. En cas d'empat, l'organització seleccionarà la fotografia premiada.
7.- El premi consisteix en 1 llibre digital amb les millors imatges de les masies de tots els participants i amb descripcions històriques. La resta de participants es podran descarregar el llibre en format digital a travès de la web de Fundació Sigea. El premi es farà entrega al mes d’octubre de 2011.
8.- Totes les fotografies que participin en el concurs, cediran els seus drets de reproducció en Internet a Fundació Sigea, que podrà utilitzar-les per a la seva pàgina web i a la seva pàgina de Facebook, amb el compromís d'indicar la seva autoria.
9.- La participació en aquest concurs implica la total acceptació d'aquestes bases.

Per participar en el concurs, aneu a la nostra pàgina del