[ 18.03.11 ]
Conveni entre el Consorci per a la Protecció dels Espais Naturals del Delta del Llobregat i Fundació Privada Sigea

El passat 18 de març de 2011, Fundació Privada Sigea i el Consorci per a la Protecció i la Gestió dels Espais Naturals del Delta del Llobregat hem signat un conveni de col·laboració.

El conveni té l’objectiu de determinar tant les condicions de com es realitzaran les actuacions a l’Espai Agroambiental del Delta del Llobregat com comptar amb l’experiència i l’assessorament de l’equip tècnic del Consorci sobretot en l’àmbit de la conservació d’espècies, la gestió d’hàbitats i l’educació ambiental.

Fundació Sigea està realitzant l’actuació de recuperació d’hàbitats per amfibis en l’àmbit del Parc Agrari del Baix Llobregat al corrredor biològic Reguerons-Remolar (ZEPA i Xarxa Natura 2000) en el Delta del Llobregat.

Aquesta actuació compta amb el suport del Ministerio de Medio Ambiente y Medio Rural y Marino a través de la Xarxa de Custòdia del Territori en el marc del projecte Espai Agroambiental del Delta del Llobregat.