[ 22.03.11 ]
Čxit del casal de Setmana Santa en bicicleta

Aquesta Setmana Santa han estat quatre dies disfrutant de la Natura, fent esport, rient i aprenent molt!

El casal en bici és una proposta divertida i variada en la que els participants d'entre 6 i 12 anys realitzen un munt d'activitats en els dies de les vacances de la Setmana Santa i properament a les vacances de l'estiu.

Les activitats són diferents cada dia i van des de tallers de mecŕnica de la bicicleta i seguretat, fins la visita a l'Espai Agroambiental del Delta del Llobregat, l'Hípica Can Feliu i la Reserva Natural del Remolar i les Filipines a Viladecans.

Ja estem preparant el Casal d'Estiu. Us hi esperem del 27de Juny al 29 de Juliol de 2011.

Si voleu veure fotos de la setmana santa, les tenim penjades al nostre facebook. Feu clic a l'icone següent per veure-les:

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia