[ 24.05.11 ]
Passejada en bici i Plantació Popular de Boga

Aquest passat diumenge dia 22 de maig, i coincidint amb el dia Internacional de la Biodiversitat, des de Fundació Sigea vam convidar a tothom a fer una passejada en bici i apropar-nos fins a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat, a fer una platada de boga.

Aquest diumenge una desena de persones, totes famílies amb nens, han volgut participar amb nosaltres a fer aquesta activitat.

Ha estat un matí molt divertit, i a part de haver fet una mica d'esport, tothom ha pogut participar plantant les bogues que serviran després per crear l'hŕbitat on introduďrem les granotes, del projecte de batracofauna.

Donar les grŕcies a tots i a totes les persones que han estat amb nosaltres i convidar-vos a continuant participant als futurs esdeveniments.

Si voleu veure fotos, les tenim penjades al nostre facebook. Feu clic a l'icone següent per veure-les:

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia