[ 23.09.11 ]
A Esplugues de Llobregat, Setmana de la mobilitat sostenible i segura 2011

El 22 de Setembre és el dia sense cotxes i al llarg de tota la setmana es celebra la Setmana de la mobilitat a Esplugues de Llobregat.

Fundació Sigea ha participat en diferents actuacions organitzades per l’Ajuntament d’Esplugues de Llobregat amb l’objectiu de fomentar una mobilitat sostenible i segura a la ciutat.

A l’escola de Can Vidalet s’ha realitzat el taller de l’Oca de la mobilitat amb un total de 100 alumnes participants de cicle mitjŕ i del cicle superior.

També es porta a terme un control de soroll de motocicletes i ciclomotors els dies 27 i 29 de setembre de 12 a 13h i de 18 a 19 hores a l’avinguda dels Paďsos Catalans al davant de la benzinera conjuntament amb la policia local i la Diputació de Barcelona.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia