[ 30.09.11 ]
Itinerari per l'ermita de Sales i la Torre Roja a Viladecans

El diumenge 25 de setembre es va realitzar l'itinerari per l'ermita de la Mare de Deu de Sales i la Torre Roja a Viladecans.

Aquest recorregut està organitzat pel Departament de Patrimoni Cultural de l'Ajuntament de Viladecans.

La visita es va fer pels voltants de l'edifici de l'ermita per que actualment s'hi estant fent treballs de restauració i les obres no ens permetien l'entrada al seu interior.

En aquest recorregut s'explica, en gran part, la història més antiga del municipi.

l'antiga bòbila de Sales

Pati interior de la Torre Roja

Capella de la torre Roja

I si vostès volen.....

El proper diumenge, 2 d'octubre, a les 9.30h, el Departament de Patrimoni Cultural de Viladecans organitza l'itinerari Camí de l'Eramprunyà.

Aquesta passejada surt de la plaça de la vila i fa l'antic camí de romeria vers l'ermita de Bruguers, a Gavà, tot passant pel camí de la Font del Ferro.

Són tres hores, amb esmorzar inclòs (que heu de portar de casa), on explicarem les masies que ens anem trobant, els antics camps de conreu i moltes altres coses que ens parlen del nostre passat.

Aquest també, serà un itinerari que ens endinsarà en el coneixement de la nostra història, allò que ens dóna identitat.

Us heu d'inscriure, prèviament, als correus canamat@viladecans.cat/ patrimonicultural@viladecans.cat, o bé als telèfons: 936 351 880 o 93 635 29 60.