[ 20.10.11 ]
Activitats escolars al Parc Agrari del Baix Llobregat

"L'Ecosistema Agrari" és el programa pedagògic organitzat pel Consorci del Parc Agrari del Baix Llobregat format per la Diputació de Barcelona, Generalitat de Catalunya, el Consell Comarcal del Baix Llobregat, Unió de Pagesos i els ajuntaments de Castelldefels, Cornellà de Llobregat, Molins de Rei, Papiol, Prat de Llobregat, Gavà, l'Hospitalet, Pallejà, Sant Boi de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, Sant Joan Despí, Sant vicens dels horts, Santa Coloma de Cervelló, Viladecans.

El periode d'aplicació del programa és entre els mesos d'octubre i juny.

Els alumnes a més de visitar la finca de Can Comas i descobrir l'agricultura al Delta del Llobregat i la Vall Baixa poden participar en un concurs de receptes de cuina del Parc Agrari.

A final de curs, a les tres millors receptes se les obsequiarà amb una cistella de producte fresc.

Fundació Sigea realitza conjuntament amb el pagès Josep Pascual monitoritza les activitats del programa. Aquestes estan adreçades als alumnes del cicle superior de l'Educació Primària dels catorze municipis del Par Agrari.