[ 14.11.11 ]
Les turistes de qualitat visiten el Delta del Llobregat a peu, en bici i en carro

El Dia 11 de novembre de 2011 l'Alba i la Laura, les turistes de qualitat SICTED (Sistema Integral de Qualitat turística en Destinació), van participar en l'itinerari El Delta del Llobregat a peu en bici i en carro organitzat per Fundació Sigea.

En el recorregut a peu, les turistes de qualitat, van entrar a veure la reserva natural del Remolar i les Filipines, on van realitzar l'observació ornitolňgica a l’aguait de la bassa dels pollancres.

A continuació van  fer l'itinerari en bicicleta al llarg de l'estany de la Vidala on ens esperava el carro de l'hípica de Viladecans Can Feliu.

Finalment, el passeig en carro pel camí del mar ens va dur fins el Parc Agrari a Viladecans on es va visitar la finca agrícola Espai Agroambiental. En aquest lloc es va fer un recorregut pels conreus tradicionals del delta.

Per acabar la visita les turistes de qualitat van fer un tast de carxofa.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia