[ 09.02.07 ]
Nova cultura de l'aigua

Xerrada sobre la nova cultura de l’aigua en col.laboració amb FUNDESO.

Estem convençuts que pocs dubtes deuen quedar sobre tot el que implica les frases: l’Aigua és Vida, l’aigua és un bé escàs,… etc.

El que encara és urgentment necessari, és aplicar-nos la nova cultura de l’aigua per fer una despesa racional, equitativa, solidària i segurament moltes coses més…..

En el mes de gener Fundació Sigea ha col.laborat amb FUNDESO Fundació Desenvolupament Sostingut en la difusió de la Nova Cultura de l’Aigua. S’ha realitzat una xerrada interactiva amb suport audiovisual d’una hora de duració en la que s’ha fet difusió de la nova cultura de l’aigua i s’han explicat diferents mecanismes i accions fàcils de posar en pràctica a les llars dels participants per reduir el consum d’aigua.

S’han mostrat difents exemples d’airejadors i dispositius que redueixen el cabal d’aigua que surt per les aixetes Aixa com també mecanismes que redueixen l’aigua que es llença pels sanitaris cada vegada que buidem la cisterna.

S’han realitzat tres sessions a l’IES Voltrera d’Abrera on hi han participat setanta cinc alumnes  de secundària i quatre xerrades més a l’IES Mediterrània de Castelldefels on hi ha assistit un total de cent alumnes de segon de l’ESO.