[ 25.05.12 ]
Els amfibis al Delta del Llobregat

Els alumnes del cicle superior de l'educació primŕria de l'escola Brasil de Barcelona van visitar el passat mes de maig l'Espai agroambiental de Viladecans on van fer un petit estudi dels amfibis i la seva relació amb l'agricultura i les zones humides del Delta del Llobregat.

L'activitat es va iniciar amb un recorregut per l'hort i les valls que voregen l'espai. Seguidament es van poder observar alguns capgrossos amb detall, la seva morfologia, quč mengen, etc.

A tocar de la vall, els alumnes van planatar alguns exemplars de vegetació aquŕtica que pot ajudar en la posta d'ous dels amfibis. A més van descobrir algunes de les amenaces que pateixen els amfibis.

Aquí teniu el reportatge fotogrŕfic que va fer l'escola Brasil en la seva estada a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia