[ 25.05.12 ]
42 Fira de Sant Isidre de Viladecans

Fundació Sigea ha participat activament en la 42 Fira de Sant Isidre de Viladecans celebrada els dies 12 i 13 de maig de 2012.

Per a nens i nenes s'ha realitzat un taller de l'hort on els participants s'han endut a casa una tomaquera i els consells per tenir-ne cura i així poder obtenir els seus fruits: els tomàquets.

En acabar, els nenns i nenes feien una  visita guiada per un hortet on podien veure una petita mostra de maquiària agrícola, plantes aromàtiques i alguns exemples de conreus típics de l'agricultura de Viladecans.

També s'han realitzat tres bicicletades des del recinte firal fins l'Espai agroambiental. En aquesta finca  els participants han pogut descobrir una mostra dels diferents conreus del Delta del Llobregat i també van tastar un enciam ecològic.

L'Ajuntament de Viladecans i Fundació Privada Sigea han col·laborat en  la realització de l'estand Viladecans Turisme on més de cinc-centes persones han estat informades de les opcions d'oci i turisme que ofereix el municipi de Viladecans i el Baix Llobregat.