[ 05.06.12 ]
Estand de Viladecans Turisme a la Bicicletada popular

El diumenge 27 de maig de 2012 unes 2.500 persones van participar a la bicicletada popular de Viladecans organitzada per Ciclos Valbuena i l'Ajuntament del municipi.

Fundació privada Sigea hi va participar mab l'estand Viladecans Turisme  en col·laboració amb l'Ŕrea d'empreses, innovació i ocupació, foment del turisme.

La ruta es va iniciar al Parc de Vilamarina i va recórrer uns setze kilňmetres en total passejant pel camí del mar fins la platja de la Murtra.

Allŕ es va fer una butifarrada popular i els participants van poder passar per l'estand  de Viladecans Turisme i endur-se informació turística i d'activitats d'oci per Viladecans i la resta de la comarca del Baix Llobregat.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia