[ 05.06.12 ]
Visita a l'Espai agroambiental

Dissabte 2 de juny  una dotzena de participants van participar en la festa agrícola de la carxofada. En aquesta ocasió, de carxofes en vam tastar poques ja que estem arribant al final de la temporada!

L'activitat es va iniciar amb una visita guiada pels diferents conreus de l'Espai agroambiental. També es van explicar algunes de les tècniques d'agricultura ecològica que s'estan desenvolupant en aquest camp.

Tot seguit els visitants van participar en un taller de tast en el què van apreciar els sabors d'alguns dels productes ecològics de temporada. A continuació van anar a collir algunes varietats d'enciams per a preparar una bona amanida.

Aquesta activitat té l'objectiu de fomentar el consum de productes ecològics  del Parc Agrari del Baix Llobregat.

Productes tradicionals, de proximitat, que mantenen l'activitat agrícola dels municipis.