[ 22.05.12 ]
Els turistes de Qualitat a Viladecans

En Dani i la Jana han estat turistes de qualitat professionals durant dues setmanes i han recorregut les comarques barcelonines, establiments i espais que apliquen el Sistema Integral de Qualitat turística en Destí.

Fundació sigea els va acompanyar en un itinerari a peu i en bicicleta pels espais naturals del municipi de Viladecans.

El 19 de juny de 2012 van arribar al Delta del Llobregat i van visitar l'Espai Natural del Remolar i les Filipines i la platja del remolar a peu. L'itinerari va continuar en bicicleta fins l'Espai Agroambiental del Delta del Llobregat on van tastar el producte fresc i ecolňgic que allŕ s'estŕ conreant.

En una jornada, molt atapeďda, els turistes ens van comentar que "no s'esperaven, tant a prop de Barcelona un indret com aquest tant ple de valors naturals i amb una platja prŕcticament verge".

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia