[ 25.07.12 ]
Fundació Sigea al show shopping de Viladecans

La nit del 13 de juliol de les 21 h. a les 24 h. es va celebrar a Viladecans la primera nit Show Shopping organitzada per la Xarxa comercial i els seus establiments associats.

El carrer Doctor Reig va ser l'eix d'aquesta activitat on més d'una trentena de comerços hi van participar activament. A més també es van adherir diferents entitats de Viladecans com l'Ateneu de les Arts, el Grami d'Hosteleria, l'Agrupament coral la Lira i Fundació Privada Sigea.

Des de Fundació Sigea i en col·laboració amb el Departament de Turisme de l'Ajuntament de Viladecans es va promoure l'ŕmplia oferta d'oci i turisme a Viladecans i a la resta de la comarca del Baix Llobregat.

Fundació Sigea ja ha realitzat altres accions de promoció de l'oci i del turisme a Viladecans en la Bicicletada popular celebrada al mes de maig, al festival del Teatre i Animació al Carrer del mes de juny.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia