[ 25.06.12 ]
El sector hoteler visita l'espai agroambiental

El 28 de juny es va realitzar el Fam Trip Hotel a Viladecans organitzat pel departament de Turisme de l'Ajuntament de Viladecans.

L'objectiu de l'activitat és donar a cončixer les possibilitats que ofereix la ciutat  en quatre ŕmbits: Natura, Platja, Cultura i Empresa

Els participants en la visita guiada van ser els resentants del sector hoteler de la ciutat.

L'activitat es va iniciar al centre Can Calderon de Viladecans, centre de promoció econňmica i de serveis a les empreses. El participants van cončixer les sales de reunions i l'auditori del centre.

A continucaió es va realitzar un recorregut pel nucli urbŕ per cončixer els orígens histňrics, els edificis emblemŕtics i l'evolucio del municipi.

Seguidament es van dirigir cap a l'Espai Natural del Remolar i les Filipines o Fundació Sigea els va acompanyar en la visita guiada.

En acabar, la visita va continuar fins l'espai agroambiental del Delta del Llobregat en el que van poder cončixer una mostra de l'evolució l'activitat agrícola en el territori i les accions que allŕ es desenvolupen per promoure el coneixement i la conservació del territori.

El recorregut va finalitzar amb la visita a les instal·lacions que estan dins la oferta turística: Atrium, Cúbic, Delta Bussines Center.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia