[ 03.09.12 ]
Comença el nou curs escolar 12-13

Ara que ja hem acabat les vacances, comença el nou curs escolar. Des de Fundació Sigea mirem cap endavant amb nous projectes i activitats creades amb vocació pedagògica i amb el compromís de donar a conèixer el territori més proper.

Un any més a l'Espai Agrambiental Delta del Llobregat continuem el projecte de millora ambiental de l'espai agrari i els visitants poden descobrir els conreus al delta i la natura als espais naturals que ens rodegen: Horta, fruiters, llacunes, aus, platges...

L'Espai agroambiental és un projecte de custòdia del territori amb el que hem reconvertit  una explotació agrícola intensiva, posteriorment en abandó, en un espai innovador on es combinen l'espai agrari i els espais naturals del delta del Llobregat.

A l'Espai agroambiental també estem realitzant un projecte sobre la recuperació de l'hàbitat dels amfibis del Delta del Llobregat. A partir del cicle mitjà d'educació primària podeu participar en l'activitat Els amfibis al Delta del Llobregat.

L'acció social de Fundació Sigea continuarà amb la voluntat de promoure els valors ambientals i el coneixement del territori.

Benvinguts al curs 2012-2013.