[ 17.09.12 ]
Can Vidalet, del parc romāntic al parc sostenible

Edifici de Can Vidalet al s XlX

Diumenge 16 de setembre fundaciķ Sigea va realitzar l'itinerari Can Vidalet, del parc romāntic al parc sostenible a Esplugues de Llobregat.

Aquesta activitat estā organitzada per l'Ārea Metropolitana de Barcelona, el museu de Cičncies naturals de Barcelona, amb la colˇlaboraciķ de l'Ajuntament d'Esplugues de Llobregat.

A l'actualitat l'Ārea Metropolitana de Barcelona gestiona 33 parcs inclosos a nuclis urbans, ubicats a zones  forestals, més els jardins histōrics. S'encarrega del seu manteniment incloent la vegetaciķ, el mobiliari, les instalˇlacions d'aigua i de llum, els paviments  i els elements  construīts.

Una trentena de participants han descobert alguns dels racons histōrics com el templet i el llac, el turonet o el safareig del parc de Can Vidalet. És el jadí histōric més emblemātic de la ciutat d'Esplugues ubicat molt a prop de la ciutat de l'Hospitalet.

En termes de sostenibilitat es va destacar la evoluciķ de la gestiķ del parc així com les mesures que es porten a terme respecte al tractament dels residus, el consum d'aigua i els sistemes de rec o la  ilˇluminaciķ.

La passejada va tenir una durada de dues hores.

El Govern de la Generalitat aprova el Pla de Gestiķ de l'aigua 2016-2021
Disminueix la contaminaciķ per metalls pesants a la costa de Barcelona
Millorarā la mobilitat
Anem a buscar el Tiķ!