[ 03.10.12 ]
Novena bicicletada popular

El diumenge dia 30 de setembre es va celebrar la novena edició de la Bicicletada popular. Aquest és un dels actes que es realitzen en la setmana de la mobilitat sostenible i segura.

Fundació Sigea va participar en la realització d'aquesta activitat on hi van participar unes 700 persones. Es tracta d'una passejada urbana en bicicleta que aglutina a participants de set municipis.

El recorregut es va iniciar al parc la Marquesa a l’Hospitalet. Tot seguit es van afegir els participants d'Esplugues i tota la resta de gent al pas per cada municipi. L'activitat es va finalitzar al parc de Torreblanca (Sant Feliu de Llobregat–Sant Just Desvern).  El recorregut aproximat va ser d'uns  20 km.

L'acte l'organitzen els ajuntaments de l’Hospitalet, Sant Just Desvern, Cornellŕ, Sant Boi, Sant Joan Despí, Sant Felliu i Esplugues.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia