[ 10.09.12 ]
Viladecans oci i turisme a la Festa Major

Des de Fundació Sigea i amb el suport del departament de turisme de l'Ajuntament de Viladecans ens hem proposat divulgar l'oferta d'oci  i turística tant al  mateix municipi  com a la comarca del Baix Llobregat. Per aquest motiu durant la Festa Major de Viladecans es va difondre l'espai Viladecans oci i turisme.

Aquesta activitat es porta a terme grŕcies a la instal·lació d'una carpa informativa on es pot trobar un ampli ventall de propostes per gaudir amb activitats d'oci i de turisme de proximitat tant al nostre municipi com a les poblacions veďnes.

El proper diumenge 7 d'ocubre i amb motiu de la celebració del dia mundial dels ocells Viladecans oci i turisme estarŕ al Parc del Delta, a la reserva natural del Remolar i les Filipines.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia