[ 03.10.12 ]
Adoptem la teva bici

La bicicleta és un mitjŕ de transport eficient, ecňlogic i saludable i a més per molts nens és un dels seus primers mitjans de transport.

De muntanya , de passeig, de carretera.... La bici et permet fer esport a l'aire lliure i gaudir de la natura que ens envolta.

Des de fundació Sigea fomentem la prŕctica de la bicicleta sense ŕnim de competició com a mitjŕ de transport ecolňgic i divertit per moure'ns pels difents ambients naturals que podem trobar al Delta del Llobregat.

Adoptem la teva bici és el nom de la campanya de recollida de bicicletes  amb l'objectiu de promoure l'ús de la bicicleta i promoure actituds de compartir entre els nens i les nenes.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia