[ 03.10.12 ]
Setmana Europea de la Custòdia del Territori

Des d'avui i fins al 7 d'octubre se celebra la Setmana Europea de la Custòdia del Territori, una campanya ciutadana que promou activitats arreu del territori per donar a conèixer la importància de tenir cura de la terra i els seus valors naturals, culturals i paisatgístics.

A tot Europa s'han organitzat al voltant de 300 activitats, més de la meitat de les quals es desenvoluparan a Catalunya, organitzades per més de 60 entitats: Des d'un curs d'iniciació a la fotografia de natura, sortides d'observació d'ocells, jornades de voluntariat per recuperar hàbitats del litoral català o un taller dels secrets de les herbes remeieres.

Des de Fundació privada Sigea us volem convidar a conèixer en bicicleta els Espais Naturals del Delta del Llobregat aquest proper diumenge 7 d'ocutbre on a més  anirem a dinar a l'Espai Agroambiental del Delta del Llobregat, finca en custòdia del territori de Viladecans ubicada al corredor biològic Reguerons-Remolar.