[ 18.11.12 ]
Viladecans oci i turisme a la cantata gastronňmica

Fundació Sigea va participar en la " Cantata gastronňmica" el dia 17 de novembre al mercat municipal de Viladecans amb la carpa informativa de Viladecans Oci i Turisme.

La Cantata gastronňmica estŕ organitzada per la Xarxa Comercial i Gremi d'Hostaleria de Viladecans, amb la col·laboració de l'Ateneu de les Arts.

En aquesta carpa intinerant, es poden trobar un munt de propostes atractives per gaudir a Viladecans. Des de la descoberta en bicicleta dels espais naturals de municipi a les visites guiades pels edificis emblemŕtic de la ciutat.

La "Cantata gastronňmica’"va permetre que els visitants i clients passessin una estona molt gratificant a l'hora d'anar a comprar.

Música en directe i una demostració de cuina i degustació dels productes de temporada per part dels paradistes del mercat que els van oferir en promoció especial tot el cap de setmana. Receptes senzilles, lliçó de cuina en directe, ofertes especials, tapes, bon ambient i moltes ganes de gaudir de la tardor.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia