[ 10.12.12 ]
Fundació Sigea a la 7ena fira medieval de Viladecans

Fundació sigea amb la carpa Viladecans Oci i turisme, va participar  els dies 30 de novembre, 1 i 2 de desembre en la setena Fira medieval organitzada per la Xarxa Comercial i l’Ajuntament de Viladecans .

La fira es va emplaçar als carrers del nucli antic   coom la Plaça de la Vila, Jaume Abril, Àngel Guimerà, Carrer del Sol, Sant Joan, Doctor Reig i Salvador Baroné.

Es van organitzar moltes activitats a més d'una completa exposició temàtica d’artesans, exhibició d'oficis, personatges itinerants, tallers i animació infantil.

Als jardins de Can Modolell es va poder visitar una reproducció històrica d’un genuí campament medieval, amb l’objectiu de donar a conèixer la vida quotidiana i militar de l’època medieval a residents i visitants de la ciutat.

Els visitants hi van trobar exposició d’armes, armadures i vestuari de l’època, així com demostració d’artilleria: una canonada es dispararà cada dia en obrir i tancar el mercat.

A més dels estands d’artesans (fins a 130 paradistes), com cada any, algunes botigues de Xarxa i entitats de la ciutat van ubicar estands dels seus productes i serveis, aportant més diversitat a l’exposició.