[ 18.12.12 ]
Fundació Sigea i l'Hortet del Baix en col·laboració

Fundació Sigea  i l' Hortet del Baix hem iniciat una col·laboració per promoure ambdues iniciatives.

L'Hortet del Baix és una iniciativa familiar dedicada a la venta directa de productes de pagès. Neix fruit de la unió de dues famílies de Sant Climent de Llobregat, amb més de cinc generacions en el món de la pagesia, que veient les condicions actuals del mercat on l'esforç i la dedicació no són recompensats com es mereixerien, decideixen a crear una forma més equilibrada de promocionar els productes del pagés.

Actualment estan especialitzats en producte fresc i també fan cas de la demanda i de les opinions que els arriben a través de les xarxes socials.

Horta, sucs, ou, bolets, pasta... de tot!

Els trobareu al mercat de pagés de Sant Boi de Llobregat cada divendres a la tarda a la Rambla Rafael Casanova i també a la seva Agrobotiga de Sant Climent a la Travessia de l Prat de la Riba número 100 .

Activitat al parc Can Vidalet