[ 02.01.13 ]
La nevada de 1962 a Viladecans

Patrimoni Cultural de l’ajuntament de Viladecans ha preparat una exposició fotogràfica commemorativa en motiu del 50 aniversari de la nevada de 1962.

La mostra està formada per més de trenta imatges que retraten com es va viure el fet a Viladecans. Una dotzena d’aquestes imatges han estat cedides expressament per a la mostra per la ciutadania i la resta forma part del fons visual de l’Arxiu Municipal. Les fotografies estaran acompanyades per plafons amb explicacions científiques sobre aquell fenomen climatològic extrem.

L'exposició es podrà  veure del 13 de desembre al 19 de gener a l’Ateneu d’Entitats Pablo Picasso de dilluns a divendres, de 9 a 13 h i de 16 a 22 h. Dissabtes de 16 a 20 h.

A més, s’hi organitzaran visites comentades els dies 10 i 17 de gener, a les 18 hores. Els interessats han d’inscriure-s’hi prèviament a través del correu electrònic arxiumunicipal@viladecans.cat o del telèfon 93 635 18 80.

L’any 2013, l’exposició realitzarà un recorregut itinerant per diferents equipaments municipals per acostar als barris el record de l’esdeveniment.