[ 18.03.13 ]
Fundació Sigea aconsegueix la revnoació del Sicted fins el 2014

L'any l'2007 es va iniciar la implantació del SICTED al Baix llobregat. Aquest és un sitema integral i permanent de gestió de la qualitat turística del Instituto de Turismo de España.

El SICTED té l'objectiu de fomentar la coordinació del sector públic i privat del Baix Llobregat, impulsar la bona imatge de la comarca i també pretén  la millora contínua, la recuperació i posada en valor del nostre territori, a través de la coordinació dels diferents agents, públics i privats, implicats en el desenvolupament turístic.

El mes de febrer va començar el nou cicle d’implantació del SICTED per al 2013, i el Consorci de Turisme, com a novetat, va obrir la convocatòria a totes les empreses turístiques del Baix Llobregat, amb l’objectiu de donar un nou impuls al sector.

Enguany, de les 34 empreses dels municipis de la costa del Baix Llobregat, 31 empreses han renovat el distintiu i tres empreses l’han rebut per primer cop.

Fundació Privada Sigea ha aconseguit la renovació del distintiu de qualitat turística fins l'any 2014.