[ 18.09.13 ]
Setmana de la mobilitat sostenible i segura 2013

Del 22 al 29 de setembre se celebra a Catalunya la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.

Des de Fundació Sigea continuem amb la promoció de l'ús de la bicicleta per desplaçar-nos pel municipi i per gaudir dels espais naturals.

Sota el lema 'Aire net - Fes el pas!', la Setmana del 2013 proposa una cerca de noves formes de mobilitat, allunyar-nos del domini absolut del cotxe particular, cap a un transport més sostenible, segur i saludable.

Canviant la nostra manera de desplaçar-nos podem augmentar els nostres nivells d’activitat física, contribuir a millorar la qualitat de l’aire que respirem a les ciutats i ajudar a prevenir els accidents de trànsit.

Escollir el transport públic col·lectiu per anar a la feina, caminar o moure’s en bicicleta per anar de compres en comptes d’agafar el cotxe pot ser una bona forma de protegir i millorar la salut.