[ 28.02.14 ]
2014 any europeu de lluita contra el malbaratament alimentari

Gairebé 900 milions de persones pateixen una dieta insuficient i pobra, mentre un terç del primer món pateix obesitat per causa d'una ingesta excessiva o inadequada.

A nivell mundial es malbaraten 1 milió 300 mil tones d'aliments, que percentualment significa que entre un 30% i un 50% dels aliments acaben a les escombraries.

A nivell catalŕ la UAB i l'Agčncia Catalana de Residus de Catalunya ha realitzat una diagnosi  en la que exposa que anualment, es llencen prop de 262.471 tones (sense comptar el malbaratament que es dóna a l'agricultura, la indústria agroalimentŕria i la distribució a l'engrňs).

Del total d'aliments que anualment es llancen a Catalunya, un 58% prové de les llars.

La Oficina Medi Ambient UAB disposa de la guia "Stop al malbaratament alimentari a les llars".

........per reflexionar i actuar en conscičncia.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia