[ 19.11.08 ]
Fundació Sigea obté el distintiu: SICTED Compromís de Qualitat Turística

Fundació Sigea ha estat reconeguda amb el distintiu de Qualitat turística després d’haver aplicat  uns estàndards de gestió i de Servei a l’usuari similars a les normes ISO 9000/2000 que fomenten la cultura de la qualitat.

El mes d’octubre de 2007 Fundació Sigea juntament amb unes 90 empreses i entitats de la Costa del Baix Llobregat s’adhereix al sistema de qualitat SICTED.

Es tracta de l’aplicació del Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyola, Qualitat en destinació promogut pel Ministeri d’Indústria, Turisme i Comerç  i la Federació de Municipis i Províncies amb la col·laboració de la Diputació i la Cambra de Comerç de Barcelona i la promoció del Consorci de Turisme del Baix Llobregat.

Es tracta d’un procés molt important que aposta per la millora de  la qualitat dels serveis que  s’ofereixen i prendre consciència que  som partíceps d’una part de l’engranatge turístic, relacionat amb la qualitat en el destí.

La implementació i el compliment en aquest any del model de les bones pràctiques ha estat reconeguda finalment a 59 empreses i entitats entre les quals es troba Fundació Sigea.

El lliurament dels diplomes oficials  s’ha fet en un acte celebrat a la casa Llotja de Mar de Barcelona el setembre de 2008.

Altres notícies relacionades amb el tema a: