[ 27.03.14 ]
Declaració a favor del patrimoni natural de Catalunya

Fundació Sigea s'ha adherit a la declaració per la defensa del patrimoni natural de Catalunya

Aquesta declaració s'hi continuen sumant entitats, centres de recerca, universitats, col·legis professionals, empreses i cooperatives i tota persona que ho comparteixi.

Es tracta d'una declaració que posa de manifest la necessitat de redreçar algunes polítiques ambientals degut a que es troben en un clar retrocés igual que els recursos humans i  econòmics ja que cada vegada són més escassos.

Aquesta situació posa en perill elements del patrimoni natural de Catalunya.

Amb la temàtica: La conservació del patrimoni natural de Catalunya, problemàtica, anàlisi i oportunitats, es realitza una jornada Gratuïta de 10h a 19:45h Dissabte, 29 de març 2014 a l’Institut d’Estudis Catalans al c/ del Carme, 47 de Barcelona. L'accès és lliure però cal inscriure's a ichn@iec.cat  o bé trucant al telèfon 93 324 85 82.