[ 23.04.14 ]
Bicicletada a Viladecans i Fires agrícoles

Diumnege 27 d'abril es celebra la 21 edició de la passejada en bicicleta de Viladecans. La sortida és a les 10 am del parc de la Marina i el recorregut és d'anada fins la platja i tornada al parc.

A la platja hi trobareu la carpa itinerant Viladecans oci i turisme on podreu cončixer moltes propostes d'oci que es presenten al municipi.

En les properes setmanes es celebraran a Gavŕ i a Viladecans les tradicionals fires de primavera d'origen agrícola. Concretament la fira d'espŕrrecs de Gavŕ serŕ el cap de setmana del 3 i 4 de maig.

Després, el cap de setmana del 18 i el 19 de maig podreu visitar la fira de sant Isidre de Viladecans ubicada al'edifici CUBIC i al recinte del parc de la Marina.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia