[ 27.05.14 ]
Xarxa de Custòdia del Territori

Dilluns 26 de maig Fundació Sigea va assistir a la VIII diada de tècniques organitzada per la Xarxa de Custòdia del Territori que s'ha celebrat al Palau Macaya de Barcelona.

La XCT (Xarxa de Custòdia del Territori) és una entitat d'entitats on tots coincidim amb entusiasme per conservar la natura.

Aquestes diades de tècniques tenen l'objectiu d'establir un espai obert de trobada on reflexionar sobre nous models, compartir experiències i promoure el coneixement mutu; proporcionar eines i recursos per millorar la capacitat de gestió i d'actuació d'entitats i professional i facilitat a tècnics i futurs professionals nous coneixements pràctics sobre tècniques de consrvació aplicables a la custòcia del territori.