[ 04.06.14 ]
Presentació de la campanya de l'any de turisme familiar

El passat 29 de maig, Fundació Sigea va assistir a l'acte d'inauguració de la campanya de promoció turísitca dedicada al Turisme Falimiar amb  els amics de Viajes Catelldefels i Blai Limousines.

L’ONU ha declarat el 2014 Any Internacional de la Família i, per aquest motiu, la Direcció General de Turisme, juntament amb l’Agčncia Catalana de Turisme (ACT), ha acordat que aquest sigui l’Any del Turisme Familiar a Catalunya (ATF).

El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, acompanyat de la directora general de Turisme, Marian Muro, i del director de l’Agčncia Catalana de Turisme (ACT), Xavier Espasa, van presentar a la plaça de Catalunya la nova campanya de promoció turística centrada en el turisme familiar.

Des de Fundació Sigea us oferim el programa de Sortides en família on podeu participar de les festes agrícoles i les descobertes en bici al Delta del Llobregat

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia