[ 24.09.14 ]
Tres activitats de fundació sigea en la Setmana Europea de la custòdia del territori

La Setmana Europea de la Custòdia del Territori, que tindrà lloc entre el 26 de setembre i el 5 d’octubre, promou l’organització d’activitats arreu d’Europa per viure la terra i conscienciar la societat de la necessitat de conservar-la i tenir-ne cura.

Fundació Sigea realitza tres accions en aquesta setmana  europea de la custòdia del territori:

• El dissabte 27 de setembre: Descoberta del delta del Llobregat en bicicleta per famílies i amb dinar ecològic a l'espai agroambiental.

• El 30 de setembre es realitza amb públic escolar l'activitat "Entre canals i conreus" a l'espai agroambiental del Viladecans.

• El 5 d'octubre s'intal·larà la carpa "Viladecans, oci i turisme" a l'espai natural Remolar-Filipines de Viladecans amb uhn munt de propostes per descobrir l'entorn natural més proper.

Si us voleu apuntar truqueu al telèfon 93 647 21 21 o reserveu al correu reserves@fundaciosigea.org

La custòdia del territori és un concepte emergent que pretén involucrar la societat en la conservació de la natura.

Les entitats, organitzacions, institucions, etc. que participen a la Setmana s’impliquen en una xarxa europea que amplia les seves accions i esforços en favor de la conservació de la terra. A més, es vol mostrar totes les iniciatives i organitzacions que treballen diàriament per la conservació del territori i la natura a Europa.

La Setmana ja compta amb més de 340 activitats de la mà de més de 150 organitzacions a tot Europa! Sortides d'observació d'ocells, jornades de voluntariat per recuperar hàbitats del litoral català, mostra de productes ecològics i respectuosos amb el territori, o la descoberta d’alguns boscos mil·lenaris a casa nostra són tant sols petits exemples de les múltiples propostes que ofereix la Setmana de la Custòdia del Territori a la ciutadania durant 10 dies.