[ 26.09.14 ]
Setmana de la mobilitat sostenible i segura

Fundació Sigea ha realitzat dues activitats organitzades per l'Ajuntamnet d'Esplugues de Llobregat per celebrar la setmana de la mobilitat sostenible i segura del 22 al 29 de setembre.

Uns 100 alumnes d'educació primària del CEIP Can Vidalet han agafat la bicicleta i han participat en el taller " Ens movem segurs i sostenibles!"

També s'ha realitzat un control de soroll preventiu de motocicletes en aquest cas, a l'avinguda Laureà Miró.

Sota el lema 'Fem el carrer més nostre', la Setmana del 2014 proposa una cerca de noves formes de mobilitat, allunyar-nos del domini absolut del cotxe particular, cap a un transport més sostenible, segur i saludable.

Canviant la nostra manera de desplaçar-nos podem augmentar els nostres nivells d’activitat física, contribuir a millorar la qualitat de l’aire que respirem a les ciutats i ajudar a prevenir els accidents de trànsit. Escollir el transport públic col·lectiu per anar a la feina, caminar o moure’s en bicicleta per anar de compres en comptes d’agafar el cotxe pot ser una bona forma de protegir i millorar la salut.