[ 29.09.14 ]
Celebrada la oncena passejada en bici per set municipis metropolitans

Diumenge 28 de setembre de 2014 es va celebrar la oncena passejada en bicicleta organitzada pels Ajuntaments de l'Hospitalet, Esplugues, Sant Just Desvern, Cornellà, sant Boi de Llobregat, Sant Joan Despí i Sant Feliu de Llobregat.

El recorregut es va iniciar al Parc de la Marquesa de l'Hospitalet i a la plaça Catalunya de Sant Boi i l'arribada, amb participants de tots els municipis, va ser al Parc de la Fontsanta a Sant Feliu de Llobregat.

Fundació Sigea va contribuir en les inscripcions de participants a Esplugues i en l'avituallament dels participants al Parc de la Fontsanta.

Aquesta passejada es realitza dins els actes de la Setmana de la mobilitat sostenible i segura amb el lema " Fem el carrer més nostre".

La setmana de la mobilitat sostenible i segura és una celebració impulsada per la Unió Europea amb l'objectiu de promoure el respecte pel medi ambient en l'àmbit del transpor.

Si fem servir més la bicicleta i els transports públics en els nostres desplaçaments quotidians, col·laborem en la reducció de Diòxid de Carboni a l'atmosfera.