[ 30.10.14 ]
Sembrem llavors del bosc mediterrani

El passat 18 d'octubre Esplugues de Llobregat va fer un acte de celebració del dia internacional de la protecció de la natura.

Fundació Sigea va participar amb la realització del taller per a nens i nenes "Sembrem llavors del bosc mediterrani" amb l'objectiu de difondre la importŕncia de conservar l’ecosistema del bosc mediterrani a través de l coneixement de  les diferents espčcies vegetals i la seva reproducció.

A l'entorn del camp de futbol del Salt del Pi més de 250 infants de 5č i 6č de primŕria –de les escoles Isidre Martí, Joan Maragall, Matilde Orduńa, Folch i Torres, Prat de la Riba i Lola Anglada– hi van plantar dos centenars de plançons de pins pinyoners, roures i alzines en una activitat de sensibilització que va servir per commemorar el Dia Internacional de la Protecció de la Natura.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia