[ 05.11.14 ]
Taller de sabó amb oli reciclat a la campanya Reciclar bé té recompensa

Fundació Sigea realitza el taller de sabó amb oli de cuina reciclat a la campanya municipal de Terrassa "Reciclar bé té recompensa". Aquesta campanya està dirigida a la població en general i a l'àmbit educatiu.

El primer taller s'ha realitzat al centre cívic Maria Aurèlia Capmany amb una aflunència molt exitosa de públic.

Aquesta campanya té els següents objectius:

• Consolidar la reducció de generació de residus a partir d’un canvi d’hàbits en el consum

• Incrementar les pràctiques de reutilització de residus individuals i col·lectives

• Millorar qualitativament la separació en origen (reducció d’impropis)

• Convèncer a aquelles persones que no fan separació en origen de totes les fraccions, perquè comencin a fer-ho amb arguments ambientals, socials i econòmics

• Millorar la qualitat de la separació en origen de la matèria orgànica i la quantitat de persones que fan la seva separació en considerar -se fracció prioritària

• Consolidar i reconèixer l’esforç d’aquelles persones que fan separació en origen

• Generar percepció i convicció en la ciutadana que reciclar és la única opció possible (de present i de futur) perquè genera beneficis socials, econòmics i ambientals per tota la comunitat. Fer difusió dels costos de NO reciclar.

• Posar a l’abast de la ciutadania el màxim nombre i diversitat d’eines, instruments, materials d’informació, sensibilització i educació ambiental per facilitar el compliment dels objectius anteriors durant i després de la Campanya.

Per a més informació podeu consultar el web www.reciclabe.terrassa.cat/