[ 05.12.14 ]
El SICTED fa deu anys!

Acte a la casa Llotja de Mar, 2013

Ara fa 10 anys que Diputació de Barcelona i Cambra de Comerç de Barcelona van signar un conveni de col·laboració per implantar el Sistema Integral de Qualitat Turística en Destinació (SICTED) a la demarcació de Barcelona. El resultat d'aquest acord ha estat que més d'un miler d'empreses i serveis del sector turístic, així com una vintena d'ens locals, han estat treballant conjuntament en la construcció d'una destinació turística de qualitat.

El proper 18 de febrer es celebra amb un acte a la Casa Llotja de Mar aquesta primera dècada de treball, amb totes aquelles persones, empreses, serveis, entitats i ens locals que han fet possible la consolidació del concepte de millora continuada, com a eix indispensable de treball que ens ha de permetre continuar sent una destinació turística de referència.

A l'acte es farà un reconeixement al prop del centenar d'empreses i serveis turístics que han estat en el projecte des del seu inici, així com a les quatre destinacions turístiques pioneres a la província en implantar el SICTED.

Durant la jornada també es lliuraran els distintius SICTED obtinguts durant la implantació de 2014 a les prop de 500 empreses de les 12 destinacions turístiques que actualment formem part del projecte.

Fundació Sigea compta amb aquest distintiu de qualitat turística en la modalitat de guies des de l'any 2007.