[ 11.05.15 ]
Participació de fundació Sigea a Let's clean up EUROPE!

El passat divendres dia 8 de maig Fundació Privada Sigea va participar en la campanya europea  European clean up day, o sigui, una operació de neteja amb l'objectiu de sensibilitzar en temes de protecció mediambiental, i més concretament sobre el problema dels residus.

Vam comptar amb la col.laboració de l'escola El Prat 1 de El Prat de Llobregat i amb el sr. Fernando Ferrer quč ens va acompanyar voluntŕriament.

En total vam recollir tres sacs ben plens de deixalles plŕstiques de tamany mot petit en un camp de conreu i un quart sac ple d'altres restes.

La nostrac acció vol reivindicar la salut ambiental del Parc agrari del Baix Llobregat.

Millorarŕ la mobilitat
Geocaching a la setmana de la cičncia
Celebrem la Setmana de la Cičncia