[ 24.08.15 ]
Platges verges guadornades a Viladecans

Ecologistes en Acció va lliurar el 24 de juliol a les 12 h. a l’edifici de Cal Bofill Centre d’Activitats Mediambientals de L’Ajuntament de Torredembarra, els distintius de la VI Campanya de Platges Verges 2015.

L’objectiu del guardó és valorar i felicitar des del punt de vista ecològic i de preservació del Medi, els esforços de municipis i entitats per mantenir les platges dels seus termes municipals lluny de la massificació i alteració, tant urbanística com humana, del seu entorn natural.

Els municipis que han obtingut el guardó “Platges Verges” d’Ecologistes en Acció han estat:

• L’Ametlla de Mar amb 7 guardons a les platges del Torrent del Pi, Santes Creus, L’Estany Podrit, L’Illot, Port Olivet, Cala de la Llenya i Caleta del Cap de l’Àliga.
  • Tarragona amb 5 guardons a les platges de Cala Fonda, Calabecs-Roca Plana, Cala Jovera, Cala dels Capellans-Cala Romana i La platja Llarga.
  • Deltebre amb 3 guardons a les platges de La Bassa de L’Arena, la Marquesa i la Punta del Fangar.
  • Alcanar amb 2 guardons a les platges de Timbes de Sòl de Riu i Aiguamoll de Sòl de Riu.
  • Viladecans amb 2 guardons a les platges de La Pineda de cal Francès la Platja del Remolar.
  • L’Ampolla 1 guardó per la Platja de Cala Maria
  • Creixell 1 guardó per la platja del Gorg de Creixell
  • Torredembarra 1 guardó per la platja dels Muntanyans i un guardo per la Platja del Canyadell compartit amb Altafulla.
  • Altafulla 1 guardó per la platja del Canyadell compartit amb Altafulla.